26 Mayıs 2009 Salı

Lıncoln'ün menajeri çağrıldı

:48
Yönetim 3.5 milyon euro alan Brezilyalı’yı 2 milyona iknaya çalışıyor.

Galatasaray’ın Sambacı’sı indirime yanaşmazken, 6 milyon euro’luk tazminatına güveniyor. Sarı-kırmızılı yöneticiler, bu krizi çözebilmek için Lincoln’ün menajerini İstanbul’a davet etti.

Lincoln’ün morali bozuldu

Star'ın haberine göre, Galatasaray'da ismi hep krizle anılan Lincoln yine problem oldu... Yönetim bu sezon performansından memnun kalmadığı Sambacı’ya yıllık 3 milyon euro öderken, primlerle bu rakam 3.5 milyon euro’ya kadar çıkıyor. Bu parayı fazla bulan yönetim yıllık 2 milyon euro’luk bir teklifi yıldız futbolcuya iletti. Ancak Lincoln, yönetimin kendisine getirdiği bu yeni öneriden memnun kalmadı...

Oynamama nedeni yönetim

AVRUPA’DAN beklediği teklifleri alamayan Lincoln, Galatasaray’da kalmaya karar verirken, alacağı ücretten indirim yapmaya yanaşmadığını bildirdi... Sambacı, gönderilmesi durumunda 6 milyon euro tazminat alacağı için, indirim fikrine sıcak bakmıyor. Buna tepki gösteren yönetimin, Bülent Korkmaz’a baskı yaptığı ve geçen haftaki Beşiktaş derbisinde Lincoln’ün bu yüzden forma giyemediği öğrenildi...

Kabul etmezsen satacağız

YÖNETİM Lincoln’ü yedek bırakarak gardını düşürmeyi hedeflerken, son çare olarak Brezilyalı oyuncunun menajerini de İstanbul’a çağırdı. 2 milyon euro’luk teklif menajeri aracılığıyla Lincoln’e bir kez daha yapılacak ve ‘Artık bu takımda oynayamazsın. Eğer teklifi kabul etmezsen sana bir takım bulacağız’ şeklinde baskı ile ikna edilmeye çalışılacak.


kaynak:maraton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder